Gebruik de plaatselijke evenementen
24 februari 2018

Actieve winkeliersverenigingen organiseren met enige regelmatig leuke evenementen in je vestigingsplaats.

Deze kun je gemakkelijk gebruiken om te koppelen aan je eigen marketing actie.

Om onze eigen woonplaats Zeewolde als voorbeeld te nemen:

A.s. vrijdag wordt er weer een verrassende koopavond georganiseerd. Veel winkeliers gebruiken deze avond om speciale kortingen te geven op diverse productien. Deze kortingen  kun je weer publiceren in je mailing. Zo trek je nog meer bezoekers naar je fysieke locatie.

Hier vindt u activiteiten tijdens de verrassende koopavond op vrijdag 27 februari a.s.


Hoe maak ik een goede onderwerpregel?
21-02-2018

Als je weer een nieuwe e-mailcampagne voor je bedrijf gaat instellen, gebruik dan onderstaande tips om je op weg te helpen.

  1. Bepaal de insteek van je onderwerpregel: informerend, cryptisch of disruptive? Bedenk hierbij waar jouw klanten gevoelig voor zijn. Dit kan dus uiteraard verschillen per bedrijf.
  2. Wees kort en bondig: max. 50 karakters. Vaak zijn onderwerpregel veel te lang en valt de helft weg.
  3. Vermijd spamwoorden en houd caps lock uit. Dat klinkt schreeuwerig en kan onbedoeld een negatieve indruk geven
  4. Gebruik A/B tests waarbij je kunt zien wat voor jouw bedrijf het beste werkt. Leer hiervan en verbeter je resultaten.

(Bron: 42bis.nl)

LOKO Mailservice is een dienst van LOKO

Top     Home     Nederland ICT voorwaarden     Sitemap     Contact